Ons avontuur 2022-2023 - Reisverslagen van Paula & Roel De Koning & Evers - WaarBenJij.nu Ons avontuur 2022-2023 - Reisverslagen van Paula & Roel De Koning & Evers - WaarBenJij.nu

Ons avontuur 2022-2023

Avontuur, samen zijn, (thuis)onderwijs, (remote) werken, cultuur, zon, zee, bergen en strand combineren voor een jaar lang is ons plan. Tussen augustus 2022 en juli 2023 zijn we met ons 5-en op pad in Spanje met dit als doel.

Wij zijn Paula, Roel, Luca, Sem en Mats. Vandaar 'Parolusema' als naam van de blog.
We hebben eigenlijk ook 2 konijnen (Bliksem en Mario), maar parolusemablima klinkt wel heel achterlijk ;-)

Overdag remote werken (Roel) en de kinderen thuis-onderwijs geven (Paula) en 's avonds en in de weekenden op avontuur samen.

Het voorlopige plan is om de komende periode in Andalusië (regio Malaga) en Valencia/Alicante door te brengen. In februari 2023 staat een trip met de hele familie naar Curacao op de planning en verder vullen we het gaandeweg verder in. Uiteindelijk zullen we in juli 2023 weer terugkeren naar ons eigen huis in Wijchen met hopelijk een mooie ervaring in onze achterzak.

Update: na 6 maanden Spanje zijn half januari de koffers gepakt en wordt de reis vanuit Spanje vervolgd in Amerika en Canada.